Τρίτη 7 Αυγούστου 2007

Μόνος (και έρημος) στο σπίτι!!!

Είπα να πειραματιστώ.

"Πάρκαρα" τους γονείς μου, τα αδέρφια μου, γιαγιάδες και τα ρέστα στο εξοχικό και είπα να γυρίσω μόνος μου Αθήνα, να κάνω "διακοπές" τον Αύγουστο!

Σκέφτηκα, "πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;", "του π@###η, τόσοι φοιτητές μένουν μόνοι τους" και... Να 'μαι!

Έχω κλείσει σχεδόν μία βδομάδα λοιπόν...

Ήρθε η ώρα να κάνω τις παρατηρήσεις μου!

Πρώτον, το να μένεις μόνος σου είναι πολυέξοδο!

Αν δεν ξέρεις να μαγειρεύεις, κάνεις πλούσια τα delivery...

Δεύτερον:

Φημολογείται, πως στην Αθήνα τον Αύγουστο δεν είναι κανείς και πως γενικά για αυτό το λόγο είναι κορυφαία...

Δύο πράγματα έχω να δηλώσω...

Όσοι μένουν ΑΘήνα τον Αύγουστο, α) τρέχουν σαν τρελοί στους δρόμους και β) έχουν νεύρα που είναι στην Αθήνα!!!

Δεν εξηγείται αλλιώς...

Αλίμονο σε όποιον βρεθεί στο δρόμο τους...

Επίσης, αυτοί που λείπουν, είναι οι σουβλατζήδες!!!

Πως γίνεται όλες οι "σουβλακερί" να κλείνουν Μία με Είκοσι Αυγούστου, ένας Θεός ξέρει...

Που πας και φεύγεις κύριος;

Τι θα φάω ο χριστιανός; χαχαχα

Τα έφερα από εδώ, τα έφερα από εκεί, χτες κάθισα και έψησα, γιατί μου φαινόταν πολύ πιο εύκολο από το να κάτσω να μαγειρέψω... (και επειδή δεν τρώω μαγειρευτό φαγητό βεβαίως, βεβαίως...)

Και όταν λέμε να ψήσω, εννοώ στην τοστιέρα (σιγά μην ανάβω φωτιές... Είμαστε τώρα να παίρνουμε την πυροσβεστική καλοκαιριάτικα; Τόσες φωτιές έχει να σβήσει... :D )

Τέλος πάντων, αν εξαιρέσεις πως τα μπιφτέκια βγήκαν λίγο μαύρα, και οι πίτες μάλλον παραψήθηκαν, κατά τα άλλα, ήμουν εξαιρετικός...

Να σημειώσω πως για να φτιάξω 2 πίτες, με 2 μπιφτέκια, 1 ντομάτα και λίγη φέτα, ξόδεψα περί τα 4 πιάτα, 2 πιρούνια, 1 πιάστρα (αν λέγεται έτσι), 1 ξύλινο κομμάτι που έχει η μάνα μου για να κόβει πράγματα, με λίγα λόγια, έχω ένα κάρο πράγματα για πλύσιμο...

Άρα μάλλον θα μάθω να βάζω και πλυντήριο πιάτων...

Βέβαια, παρά την κούραση, είναι όντως απίστευτα να είσαι μόνος σου και πραγματικά ζηλεύω όσους φοιτητές είναι μόνοι τους Αθήνα, χωρίς κανένα πάνω από το κεφάλι τους...

Τέλος, να αναφέρω πως έτσι όπως έχω κάνει το σπίτι, πλέον δεν δέχομαι επισκέψεις.

Αυτό μόνο...

ΤΕΛΟΣ!

(μου ήρθε τώρα εμένα... μες στη τρέλα μου... να δημοσιεύσω... χαχαχα)

buzz it!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σου είπα να τα βγάλεις εκείνη τη στιγμη..
Αλλά δεν με άκουσες και να τα τα αποτελέσματα...
Α!και για να βάλεις στο φούρνο να ψήσει στο γκρίλ κανεις το εξης...
Γυριζεις 2 κουμπάκια:
1)αυτό που δείχνει ένα ανεμιστίρα, 2 γραμμούλες παράλληλες μεταξύ τους και άλλο ένα που είναι ο συνδιασμός....
αυτό θα το βάλεις ΣΤΙς ΠΑΡΑΛΛΗΛΕς ΓΡΑΜΜΟΥΛΕΣ...οκ?
2)αυτό που έχει κατί νούμερα(όχι σαν εσένα...χιχιχι) και στο τέλος του(μετα τους 200+) έχει παλι 2 γραμμουλες που η μια είναι ευθεία και η άλλη κάνει ζικ ζακ...θα το βάλει εκεί που είναι οι 2 αυτες γραμμές...

Κατάλαβες?και τα 2 κουμπία στις θέσεις που σου είπα...
Και μετά θα πεις στη μάνα σου: "Μαμά,έψησα μπιφτεκάκια πανω-κατω γκρίλ...."

Anorganwtos είπε...

Με το καλό να έρθεις να μου μαγειρέψεις...

Εγώ με φούρνους δε μπλέκω...

χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Είδες τι τραβάμε λοιπόν εμείς που μένουμε μόνοι μας.. Και προφανώς κατάλαβες γτ δν σε έχω καλέσει ποτε σπίτι!!! χιχιχι

Anorganwtos είπε...

Πάντως έχω την εντύπωση πως στον τομέα "έλεγχος του σπιτιού" ισχύει ότι οι κοπέλες τα πάτε πολύ καλύτερα...

Και έχω αρχίσει να αισθάνομαι άχρηστος...

χαχαχα