Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Απορίες... (Νο 2)

Καιρό έχω να εκφράσω αποριούλες σαν Anorganwtos και μάλλον ήρθε ο καιρός! (και πάλι το γαλάζιο κτλ κτλ...)

Καταρχήν κάτι που μου θύμισε ένας θείος μου από Καναδά που ήρθε να ξαναδεί την Ελλάδα...

Εκεί που μιλούσαμε, μου δείχνει το σταυρό του και μου λέει:

"Αυτό μου το έδωσε η συγχωρεμένη η μάνα μου... Μέσα έχει..."

"Τίμιο ξύλο; Αμάν πια, με τίποτα δεν τελειώνει αυτό;", τον διέκοψα... (αυτή είναι η απορία μου...)

"Το είχε φέρει από τη Κέρκυρα... Μου το δίνει και μου λέει πως μέσα έχει κομμάτι από το φόρεμα του Αγίου (δεν θυμάμαι ποιανού Αγίου μου είπε...)"

Και άρχισε να γελάει...

"Γιατί γελάς;"

"Αυτό είχα ρωτήσει και εγώ", λέει...

Και συνέχισε: "Της λέω: <<Ρε μάνα, πουλάνε πολλά τέτοια;>> και μου απάντησε <<ουυυυ πάρα πολλά!>> και της απαντάω: <<Και δεν τελειώνει ποτέ το φόρεμα;>>"...

Και χαμογέλασε ξανά...

Μετά λέει τον έδειρε η μάνα του...

χαχαχαχα

Και ερωτώ:

Μπορείτε να μου δείξετε τι έχει μείνει από το τίμιο ξύλο;

Και από που κόβουνε;

χαχαχα


buzz it!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν πας καλα...Αμφισβητείς τα θεια??????????!!!!!!!!!!! LOL

Πίστευε και μη ερεύνα...!!!

Anorganwtos είπε...

Είναι "πίστευε και μη, ερεύνα".

Έφαγες ένα σημείο στίξεως... ;-)

#CaNdY# είπε...

xaxa! kalo..
dikio exeis pantws!
ton ateleiwto exei to forema??
k pes oti exei ton ateleiwto...
ti 8 s kanei to forema t agiou..? ayto 8a se swsei?
as kanei o idios kati.. ;P