Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Μετεκλογικά...

Πάνε και οι Βουλευτικές...

Αυτό ήταν...

Οι πολιτικές εκπομπές θα λιγοστέψουν, οι ειδήσεις θα σταματήσουν να τελειώνουν στις 9 και μισή, τα νέα σίριαλ θα κάνουν την εμφάνισή τους... (αν και πλάκα πλάκα, με ατέλειωτες ειδήσεις, μειώθηκαν οι επαναλήψεις, έπαιζαν ένα σίριαλ λιγότερο...)

Και τυπικά νικήτρια ήταν, η Νέα Δημοκρατία...

Υψηλή η αποχή και είναι κρίμα να υπάρχει τέτοια αδιαφορία...

Έχασε και το ΠΑΣΟΚ και ο "Μπένυ" μάλλον τρίβει τα χέρια του...

Κατά τη γνώμη μου πάντως, το πρόβλημα το έχει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ και όχι ο πρόεδρός του...

Θυμάμαι πόσο πανηγυρικά είχε αναλάβει ο ΓΑΠ και έταζε αλλαγές σε βάθος στο κίνημα...

Τελικά είδαμε αλλαγές σε βάθος στον ΓΑΠ...

Άλλαξε πιστεύω, άλλαξε πολιτική, έκανε οπισθοχωρήσεις...

Τον άλλαξαν οι παλαιοκομματικοί...

Και την έφαγε...

Και τώρα τρέχει και δεν φτάνει...

Του την έπεσαν τα κοράκια...

Αλήθεια, όποιος χάσει, τι θα κάνει;

Και οι υποστηρικτές;

Θα κάνουν να δουν υπουργείο... χαχα

Γυρνούσα με το λεωφορείο σπίτι μου...

Και έκανα πολιτική συζήτηση με ένα φίλο μου...

Ένας γέρος που καθόταν πίσω μας, άκουγε...

Ξαφνικά σηκώνεται, έρχεται μπροστά μου και αρχίζει και φωνάζει...

Μου λέει: "Επί Αντρέα τρώγαμε ψωμί ρε κωλόπαιδο..."

Και του απαντάω: "Έτρωγες ψωμί εσύ και το πληρώνω εγώ τώρα..."

Μου άρεσε η απάντησή μου, ο παππούς αγρίεψε κι άλλο και με έπιασε νευρικό γέλιο...

"Βγήκε η δεξιά... Θα φτάσουν τα ύψη τα μπιζέλια..."

Όσο άκουγα το παραλήρημα του παππού, τόσο πιο πολύ γελούσα...

Του είχαν πεταχτεί κάτι φλέβες, ο κόσμος είχε γυρίσει και κοιτούσε...

Και συνέχισε: "Ας πάρει και ο Καραμανλής δάνεια... Πάντα αυτό γινόταν!"

Αυτό δεν περίμενα να το ακούσω, αλλά του απάντησα με στυλάκι: "Πολύ παρτάκιας είσαι παππού... Να χρεώσεις τα εγγόνια σου θες..." (σ.σ. σέβομαι τους μεγαλύτερους, πόσο μάλλον τους ηλικιωμένους, αλλά με αυτόν δεν μπορώ να το εξηγήσω... Με προκαλούσε...)

"Θέλουν να κλείσουν την Ολυμπιακή..." φώναζε ο παππούς, κοιτούσε ο κόσμος, γελούσα εγώ...

"Μακάρι να την έκλειναν τέτοια ζημιά που κάνει, αλλά δεν τολμάνε... Παππού να σου πω, δημόσιος υπάλληλος ήσουν;"

"Ναι. Δημόσιος υπάλληλος."

"Κατάλαβα."

"Τι κατάλαβες;"

"Πως είναι ανώφελο. Ότι και να γίνει, ΠΑΣΟΚ θα ψηφίσεις."

Και κάτι είπε μέσα από τα δόντια του...

Αλλά δεν ξαναμίλησε...

Με κοίταζε μέχρι να φτάσει στη στάση που κατέβαινε και έφυγε...

Πλάκα είχε...

Το ευχαριστήθηκα...

Μ'αρέσει που προεκλογικά και μετεκλογικά όλοι θυμούνται πως υπάρχει και η πολιτική και γουστάρουν κιόλας...

Μου αρέσει που μπαίνουν νέα πρόσωπα στο Κοινοβούλιο και "κόβονται" οι "βαρώνοι"...

Μου αρέσει που υπάρχουν πολλά υποψήφια κόμματα.

Μου αρέσει που άρχισαν και οι "μεγάλοι" να ενδιαφέρονται για την οικολογία (έστω και για ψηφοθηρικούς λόγους...)

Δεν μ'αρέσει που κάποιοι ότι και να γίνει, θα ψηφίζουν το ίδιο κόμμα.

Δεν μ'αρέσει που με ρώτησε παιδί της ηλικίας μου τι ρουσφέτι μου κάνανε για να ψηφίσω...

Δεν μ'αρέσει που αυτή η ερώτηση μου επιβεβαιώνει πως καλά είχε κάνει η Eurostat και μας είχε βγάλει πρώτους σε διαφθορά στην Ευρώπη. (το 2004 αν θυμάμαι καλά...)

Δεν μ'αρέσει που θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να ξεκολλήσουν τέτοια μυαλά, αν ξεκολλήσουν ποτέ...

Δεν μ'αρέσει που κάποιος για να ψηφιστεί πρέπει να κάνει ρουσφετάκια...

Δεν μου αρέσει που η δημοσίευση είναι ασυνάρτητη...

Μου αρέσει που αντέξατε ολόκληρη τη δημοσίευση...

χαχαχα καλά να πάθετε, να μάθετε να διαβάζετε βλακείες...


Τα λέμεεεεεε!!!!

buzz it!

2 σχόλια:

Hristos G. K. είπε...

To post πολύ καλό!!μου αρέσει ο τρόπος έκφρασης σας

Anorganwtos είπε...

Το έγραψα αργά το βράδυ και είχα μία αίσθηση πως είναι ασυνάρτητο...

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

Να 'στε καλά!