Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Μεγάλο νούμερο...

Χμμμ, ξέρω, με το που διαβάσατε τον τίτλο σας ήρθα στο μυαλό...!!! χαχαχα

Για να μην παραπονιέστε πως το έχω παρατήσει το blog, θέλω να σας αποδείξω πως πλέον είμαι και επίσημα το ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ του brainstoring...

Ναι, αυτή η είναι η Νούμερο 50 δημοσίευσή μου...

Και πρέπει να μας οδηγήσει σε κάποια συμπεράσματα...

Πρώτον, πως το blogging είναι εθιστικό...

Ποτέ δεν περίμενα πως θα κάθομαι, θα μιλάω μόνος μου, θα τα ακούνε όλοι και θα το ευχαριστιέμαι κιόλας...

Είναι λίγο περίεργο...

Δεύτερον, μου κάνει ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση, πως υπάρχει κόσμος που κάθεται και τα διαβάζει αυτά...

Υπάρχουν κάποιες υποθέσεις:

α) Μου χρωστάνε λεφτά και βγάζουν την υποχρέωση ανεβάζοντας την επισκεψιμότητα!

β) Αυτά που γράφω έχουν ενδιαφέρον...

γ) Δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν...

δ) Βρέθηκαν εδώ τυχαία...

Τρίτον, να πω πως καταλαβαίνω τους αρθρογράφους και τους δημοσιογράφους...

Κατηγορούμε τα κανάλια πως δεν έχουν νέα θέματα και πως υπάρχουν κάποια που βγαίνουν κάθε χρόνο ίδια εποχή...

Τι να σου κάνουν οι άνθρωποι;

Που να βρουν ιδέες;

Και είναι υποχρεωμένοι να γράφουν κάθε μέρα...

Εμένα δεν με υποχρεώνει κανείς και πάλι δυσκολεύομαι στις ιδέες...

Τεσπα, άντε, να τις εκατοστήσουμε...

Σας ευχαριστώ που συνεχίζετε να διαβάζετε τον ορισμό του απαράδεκτου blogging...

Να 'στε καλά...

Γιατί αν δεν είστε καλά, θα μου πέσει και άντε να την ξανανεβάζω! (την επισκεψιμότητα...)


Γειααααααααααααααααααααααα!!!

buzz it!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

E ante epitelous! afou vlepeis oti oi fans sou se zhtane!
kairos htan na grapseis! tora giati to zhtame ayto??? o theos k h psyxh mas.. giati exoun humour ta keimena.. einai orees oi skepseis sou..(oxi tpt prototupo vevaia:p)
Synexise dynataaaaaaaaaa