Τρίτη 3 Απριλίου 2007

Καλό Πάσχα!!!




Επειδή η χρονιά ως τώρα με κούρασε υπερβολικά, όλο μαθήματα, μαθήματα, μαθήματα, θα πάω διακοπές για καμιά βδομάδα...


Αφού δεν έμαθα τίποτα περί οικονομίας στην ΑΣΟΕΕ φέτος, ας πάω στα χωριά να μάθω κανένα έθιμο...


Μπορεί (που ξέρεις;) να μάθω να βάφω αυγά...
Ή να μάθω να σουβλίζω αρνί...
Στη τελική, μάθε τέχνη κι άστηνε... (κι αν πεινάσεις, τα βαμμένα αυγά τρώγονται...)


Οπότε, ας ασχοληθώ και με κάτι δημιουργικό...

(Κιτς εικόνα τροφή για κωμικοτραγικές σκέψεις: Φανταστείτε όσοι με ξέρετε να σουβλίζω αρνί και να ακούγονται κλαρίνα... Ναι και εγώ ανατρίχιασα!!!)


Το καλό για τους ελάχιστους αναγνώστες του Blog, (αφήστε να λέει το hit counter...), είναι πως για μία περίπου βδομάδα ο γράφων θα είναι χωρίς ίντερνετ, άρα θα διαβάζετε μόνο σοβαρές δημοσιεύσεις (από τους υπόλοιπους συντάκτες).


Λοιπόν γαϊδούρια μου, (γιατί θέλει γαϊδουρινή υπομονή για να συνεχίζετε να διαβάζετε δημοσιεύσεις μου... Ή να μου χρωστάτε λεφτά!!! Και αφού λεφτά δεν μου χρωστάει κανείς...), Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, καλό σούβλισμα, καλά κρασιά, καλά μυαλά ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!
(ναι, ναι, καταριέστε την ώρα και τη στιγμή που ξεκινήσατε να το διαβάζετε... Χαχαχα... Και εγώ σας αγαπώ!!!)



Και ένα bonus video:

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: