Πέμπτη 21 Ιουνίου 2007

Πάει, έγινα και εγώ... "Εμπορικός"...

Και κορόιδευα τον Πρετεντέρη, που μάζεψε όλο το "Παρά πέντε" για συνέντευξη και έκανε νούμερα τηλεθέασης, που η εκπομπή του δεν είχε ματαδεί...


Και έγραψα θεματάκι για το "παρά πέντε", έκανα ένα σύντομο σχολιασμό και τα νούμερα επισκεψιμότητας του blog, "πήγανε στο Θεό"...

Από ένα μέσο όρο 17 διαφορετικών επισκέψεων την ημέρα, προχτές είχα 50 νέες επισκέψεις και χτες 67...


Περιττό να αναφέρω, πως 19 αναζητήσεις στο google που οδήγησαν επισκέπτες στο ιστολόγιο, εμπεριείχαν την λέξη "παρά πέντε"...


Ναι, έγινα εμπορικός, χωρίς να είμαι σίγουρος αν το θέλω...


Βασικά, θέλω επισκέψεις, αλλά επισκέψεις για το blog και το περιεχόμενό του και όχι για περιεχόμενο δουλειάς άλλου...


Πάντως, στα αλήθεια, τα "νούμερα" αγχώνουν...


Μπορεί να μην πληρώνομαι για να γράφω στο blog, αλλά θέλω να έχει επισκεψιμότητα.


Από τότε που προσέθεσα το ιστολόγιο στους μετρητές, μπαίνω κάθε μέρα και κοιτάω την πορεία του.


Θέλω να ανεβαίνει σταθερά και νιώθω πιεσμένος, γιατί αισθάνομαι πως πρέπει συνέχεια να γράφω νέα άρθρα, για να "κρατήσω τον κόσμο μου"...


Και αν κάνω έτσι εγώ, φαντάσου πως κάνουν για τα νούμερα τηλεθέασης όλοι αυτοί στις τηλεοράσεις, αφού από εκεί εξαρτώνται τα λεφτά που θα πάρουν... (μέσω των διαφημίσεων...)


Λες να έκανε καλά ο Πρετεντέρης;


Να φιάχνω και εγώ "εμπορικά" θέματα για να αυξήσω την επισκεψιμότητα του blog;;;


Μπαααααααααααα...


Το τέλος των "S1nglEs", ασχολίαστο!!!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: