Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007

Μηχανογραφικό, ή αλλιώς, "Το πανηγύρι της μαμάς"!

Ώρα μηχανογραφικού για τους τελειόφοιτους της 3ης Λυκείου.

Ώρα μηχανογραφικού για ολόκληρη την οικογένεια των τελειόφοιτων...

Πάντα αυτή τη περίοδο, είναι οι πιο "hot" συζητήσεις, αυτές οι περί σχολών!

Να πάει Αθήνα ή επαρχία;

ΑΣΟΕΕ ή Νομική;

Και όλοι κρίνουν και έχουν άποψη επί παντός επιστητού και ας λένε πως ο μαθητής πρέπει να επιλέξει μόνος του...

Και εκνευρίζομαι όταν βλέπω τις "Ελληνίδες μάνες" που έχουν άποψη για όλα...

Ευτυχώς όταν έδινα εγώ το μηχανογραφικό, κατάφερα να τους πείσω πως η Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων της ΑΣΟΕΕ, είναι καλύτερη από το Οικονομικό που ήθελαν εκείνοι...

Ευτυχώς "πέρασε το δικό μου"...

Αλλιώς ακόμα θα μετάνιωνα αν τους άκουγα...

Πως να το κάνουμε, η ΟΔΕ είναι το τμήμα που μου πάει... :)

Όπως έχω ξαναπεί, αυτός ο "διαγωνισμός μαμάδων" έχει πολύ πλάκα!!!

-Που θα πάει ο μικρός; Εμείς θα τον κάνουμε γιατρό!
(με τα χεράκια σας;;;)

-Αααα, εμάς θα γίνει δικηγόρος σαν το μπαμπά του.
(ένας Θεός ξέρει αν ήθελε το παιδί να γίνει δικηγόρος ή αν του το επέβαλλε με τον τρόπο του ο μπαμπάκας...)

Και μιλάνε για τις σχολές οι μάνες...

Λες και συγκρίνουν δεν ξέρω και εγώ τι...

Με καμάρι...

Βγάζουν τα κόμπλεξ τους και τα απωθημένα τους...

-Πού; Αααα... ΑΣΟΕΕ, σαν τον Γιαννάκη, της θείας της Γιούλας, καλή σχολή, αλλά δύσκολη...
(ναι ξέρουν και τα προγράμματα σπουδών...)

-Πού θέλει;;; Μην τον αφήσετε να πάει, δεν έχει επαγγελματική αποκατάσταση...

Άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή... "Επαγγελματική αποκατάσταση".

Που το ξέρεις κυρά μου;

Ξέρεις πως θα είναι τα πράγματα για τον κλάδο σε 5 χρόνια που θα τελειώσει τη σχολή του το παιδί και αν βάλεις και το μεταπτυχιακό, πάνω από πενταετία;

Κάνουμε και προβλέψεις;

Αν τυχαίνει και διαβάζει κανένας που να δίνει τώρα το μηχανογραφικό του, παιδιά κάντε ότι μπορείτε να βάλετε σχολές που σας αρέσουν, για να μη χτυπάτε το κεφάλι σας μετά...

Ξέρετε πόσοι μπαίνουν ΑΣΟΕΕ και ξαναδίνουν μετά; (και φέρνω σαν παράδειγμα τη σχολή μου γιατί δεν είναι και εύκολο να μπεις... Μαθητές με μεγάλους βαθμούς, που δεν τους αρέσει εκεί που τους έβαλαν και δίνουν ξανά εξετάσεις ή ξανακάνουν μηχανογραφικό για αλλού...)

Μην ακούτε κανέναν, περάστε εκεί που θέλετε, αφήστε τις "Κασσάνδρες" να υπάρχουν μόνο στα βιβλία Ιστορίας του Δημοτικού...!!


ΥΓ: Η ΑΣΟΕΕ είναι και γαμώ τις σχολές! ;-)

buzz it!

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μπορω να πω οτι ειναι μια απο τις χειροτερες περιοδους για τις οικογενειες των μελλοντικων φοιτητων...

Μπουρδουμπλούμ.... είπε...

Και γω το μηχανογραφικό παλεύω να φτιάξω,και είμαι στο μάτι του κυκλώνα! Εντελώς πανηγύρι λέμε!