Δευτέρα 30 Ιουλίου 2007

2 καλοκαιρινές απορίες

Είμαι σε διακοπές, μπήκα απλά για να εγκρίνω τα σχόλια, αλλά σκέφτηκα να δημοσιεύσω 2 απορίες που μου γεννήθηκαν αυτή τη βδομάδα, εδώ στη φύση! :P

a) Πως γίνεται στο ίδιο δελτίο ειδήσεων, το ένα θέμα να είναι: "Πληρότητα που αγγίζει το 100% στα καράβια", ενώ το επόμενο ακριβώς να είναι: "Πολύ ακριβά τα ναύλα, οι Έλληνες δεν πηγαίνουν διακοπές";;;

Και μία επιστημονική! :Ρ
b) Τα μυρμήγκια, μαζεύουν φαγητό για το χειμώνα, σωστά;

Τα παρατηρώ, παίρνουν ψιχουλάκια, ότι βρουν φαγώσιμο τέλος πάντων...

Και εκφράζω την απορία μου:

Το φαγητάκι που μαζεύουν, δεν μουχλιάζει τόσο καιρό;;;

(και εγώ απορώ, πως κάνω τέτοια ερώτηση και μάλιστα δημόσια, αλλά τι να κάνω;

Αφού παραξενεύομαι... χαχα)

Τα λέμε!!!

buzz it!

1 σχόλιο:

Τζεφέρης Πέτρος είπε...

Αγαπητέ εύστοχες και ο 2 σου απορίες!!
Για την 1η ιδίως έχω πολλά να πώ. Αν κοιτάξει κανείς γύρω του, γειτόνους, γνωστούς , συγγενείς θα ακουσει απο το 100% να γκρινιάζουν πως δεν έχουν δεν φτάνουν δεν ...δεν ...δεν... Το 90% διαθέτει σίγουρα ιδιοκτησια/ες σε οποια μορφή (οικοπεδάκι, ελιές στο χωριο, εξοχικουλι...κατι) το ίδιο ακριβώς ποσοστό δεν υπάρχει περίπτωση να στερηθει το ταβερνάκι το ουζάκι τα ψωνάκια (με ή ανευ εκπτώσεων!!) και ολοι τους γκρινιάζουν!!!
Δεν λεω σαφώς οτι δεν υπάρχουν άνθρωποι στην Ελλάδα που τα φέρνουν δύσκολα και που στερούνται βασικά πράγματα. Μιλώ όμως για την συμπεριφορα-μιζέρια εκείνων που έχουν!! και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που λες! Τα πλοια γεμάτα , αν και ακριβά, τα ξενοδοχεία φίσκα, τα φαγάδικα το ίδιο κλπ κλπ .

Τωρα για τα μυρμυγκάκια...(ρε τι κάνει η απραξία..χεχε) δεν εχω απάντηση καλέ μου. Μονο υποθετω πως καποιου είδους ζήμωση θα γίνεται (ξέρω ότι υφίσταται το μυρμιγκικό οξύ-δεν ξέρω όμως τι κανει)και προφανώς διατηρείται η τροφή τους. Αν και τωρα πια..χειμώνας καλοκαίρι...ολα τα ίδια κατάντησαν!!