Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Ό,τι να ΄ναι.......

Είναι μια ώρα δύσκολη...

Το μυαλό μου έχει υπερκορεστεί από μικροοικονομικές γνώσεις και ψάχνει διέξοδο..

Στο messenger δε μου μιλάει κανένας.. :(
(Διαβάζουν λένε..!!)


Κι εγώ περιφέρομαι μόνη μου στα site με μόνη συντροφιά μου τα τραγούδια...
(omg!! τι ποιητικό...! ;P)
"Mοναξιά μου όλα, μοναξιά μου τίποτα.."
παίζει όλως τυχαίως το ράδιο...

E, είπα λοιπόν, δηλαδή μου είπαν για να με ξεφορτωθούν, να μπω να γράψω καμιά ασυναρτησία να περάσει η ώρα...
Δύσκολη εγώ, μπήκα!
Μόνο που δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο..

Βασικά κάτι που με προβληματίζει τελευταία είναι τα θανατηφόρα τροχαία που γίνονται το ένα μετά το άλλο..
Και μάλιστα, όταν μαθαίνεις ότι θύματα αυτών είναι γνωστά σου πρόσωπα, η λύπη είναι ακόμη μεγαλύτερη..
Είναι κρίμα να χάνονται ζωές στην άσφαλτο με τέτοιο τρόπο ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν αποφευχθεί με τη χρήση ζώνης ή κράνους.

Τον προηγούμενο μήνα τέθηκε σε ισχύ ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας που προβλέπει τσουχτερά πρόστιμα για τις παραβάσεις.
Φυσικά εκτός από την προστασία των πολιτών του, το κράτος φροντίζει να "βγάλει τα σπασμένα" αλλά και μόνο για το "γαμώτο" πρέπει να είμαστε συνεπείς στις ενδείξεις του κ.ο.κ

Από την άλλη βέβαια δεν ξέρουμε από μόνοι μας να συμμορφωθούμε?
Πρέπει να πληρώσουμε για να μάθουμε να προστατεύουμε τη σωματική μας ακεραιότητα και κατ' επέκταση τη ζωή μας..?
Οκ, δε λέω, κι εγώ συχνά κυκλοφορώ χωρίς κράνος. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι με τη ζέστη δεν υποφέρεται..
Όσο για τη ζώνη... Τι είναι αυτό..? Σπάνια τη χρησιμοποιώ.. Πρέπει όμως..

Έχουμε φτάσει σ' ένα σημείο να μας απειλεί το σύμπαν με χρεοκοπία για να μάθουμε να σεβόμαστε και να προστατεύουμε τη ζωή μας, που ουσιαστικά είναι ότι πολυτιμότερο έχουμε...

Δυστυχώς όμως μυαλό δε βάζουμε, ότι πρόστιμο ή αντίτιμο κι αν μας επιβάλλουν..

Απο κει και πέρα είναι θέμα συνείδησης..
Τι άλλο να πώ..?

Ε, αυτά...
Πέρασε πάλι η ώρα.
Πάω κι εγώ να ξεκουραστώ γιατί αύριο ξεκινάει ένας καινούριος Γολγοθάς και πιστέψτε με, το βάρος των βιβλίων είναι σαφώς μεγαλύτερο από αυτό του σταυρού (από κάθε άποψη..!)

Καλή συνέχεια σε όσους διαβάζουν...

buzz it!

1 σχόλιο:

Anorganwtos είπε...

Πωπω ρε παιδί μου, άθλος, πως αντέχεις; χαχαχαχαχαχα