Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

Βόλτα στο κέντρο της Αθήνας...

Κατέβηκα Αθήνα να δω αν πέρασα κανένα μάθημα και η βόλτα μου αυτή, μου έδωσε υλικό για νέα ανάρτηση στο ιστολόγιο!

Μαθήματα...

Μάλλον έχω κάνει σύμβαση με το πεντάρι...

Δεν εξηγείται αλλιώς...

Ο χρυσός αριθμός των φοιτητών που λένε...

Θα έχω "καθαρό πτυχίο πέντε" που λέει και ένας φίλος μου...

Τουλάχιστον, περνάμε μαθηματάκια, αργά αλλά σταθερά...

χαχα

Τουρισμός; Do we know this word???

Και το σλόγκαν του Υπουργείου Τουρισμού, -αν το θυμάμαι καλά- λέει, "το καλύτερο πρόσωπο της Ελλάδας είναι το δικό μας"...

Πρώτο σχόλιο: Αν το καλύτερο πρόσωπο είναι σαν τα μούτρα μου, τότε γ@mh$3t4 και άφησέ τα που λένε... χαχαχα


Δεύτερο σχόλιο: Εκεί που κατέβαινα Αθήνα, πετυχαίνω στο σταθμό στην Ομόνοια, 4 τουριστριούλες, μιλούσαν Αγγλικά με Αμερικάνικη προφορά και τις παρατηρούσα...

Κάθονταν πίσω από τους Έλληνες που περίμεναν μπροστά μπροστά, στα όρια της αποβάθρας το τραίνο και συζητούσαν...

Φτάνει το τραίνο, μπαίνω μέσα, μπαίνουν και αυτές μετά από λίγο...

Πιάνονταν από εκείνο το παλούκι που είναι μες στη μέση του βαγονιού και συζητούσαν πως σπρώχνονται οι Έλληνες για να μπουν στους συρμούς...

Ε αυτές οι τρεις σκέφτομαι, δεν θα μας κάνουν και την καλύτερη διαφήμιση όταν γυρίσουν...

Εν τω μεταξύ, το τραίνο δεν είχε κλιματισμό και ήμασταν σε μία κατάσταση, "πατείς με, ματώ σε"...

Κορυφαία στιγμή, όταν ένας χοντρός, ιδρωμένος, μεσόκοπος, με αμάνικο μπλουζάκι, "με τρίχα για πουλόβερ" που λεν και τα Ημίζ, που βρομούσε, σήκωσε τη χερούκλα του πάνω από τη μία τουρίστρια, για να κρατηθεί από τη χειρολαβή...

Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της... χαχαχα

Βέβαια, να μην κατηγορώ μόνο απλούς πολίτες...

Να εκφράσω μία απορία μου:

Επιτρέπεται, τέλη Ιουλίου-αρχές Αυγούστου, που η Αθήνα είναι γεμάτη τουρίστες, που έρχονται να δουν την Acropolis, να μην έχει air condition στο μετρό;

Επιτρέπεται να είναι κλειστές οι κυλιόμενες κλίμακες σε σταθμούς όπως η Ομόνοια ή το Πανεπιστήμιο;

Που κατέβαινε δίπλα μου μία οικογένεια (Σκανδιναβοί μου φάνηκαν) με βαλίτσες και τις έσερναν από σκαλί σε σκαλί;

Να τη βράσω μετά τη διαφήμιση που κάνουμε στα ξένα κανάλια;

Το θέμα είναι ο τουρίστας, όταν γυρίσει, να προτείνει και σε άλλους να μας επισκεφθούν...

Γιατί ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

buzz it!

1 σχόλιο:

Κυπραίου Βασιλική είπε...

Πες τα ρε Ανοργάνωτε!!!
Πότε θα πάψει ο Έλληνας να είναι κοντόφθαλμος;
Γίνεται να κατακλέβουμε τους τουρίστες για να κερδίσουμε 5-10 € παραπάνω και να μην καταλαβαίνουμε ότι χάνουμε όχι μόνο το συγκεκριμένο τουρίστα( που σιγά μην την ξαναπατησει κ έρθει Ελλάδα :Ρ ) , αλλά και όλους σε οσους θα δυσφημίσει τη χώρα μας;
Λίγος πολιτισμός (όχι ο αρχαίος, για τον οποίο τόσο περήφανα πάντα μιλάμε) δε βλάπτει...