Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Πάνε οι εξετάσεις! Τέλος!!!

Χαίρομαι που τις τελευταίες μέρες είμαστε σταθερά πάνω από 60 αναγνώσεις την ημέρα!

Επιπλέον, σας ευχαριστώ όλους για τα comments! (ή τα clickcomments!)

Ανακοινώνω πως η εξεταστική περίοδος τελείωσε για μένα σήμερα, άρα ξαναβρίσκουμε τους γνωστούς χαλαρούς ρυθμούς! (φορτωμένοι με μερικά ακόμα μαθήματα στην πλατούλα μας!)

Ευτυχώς έχω βρει μπρατσαρά κόκορα και σηκώνει όσα μαθήματα και αν του φορτώσω! :-)

Τώρα έχω χρόνο και για άλλες ασχολίες.

Καλοκαίρι είναι, και επειδή το μπλογκ μας "μουσικόνεται", θα γράφω συχνότερα τραγουδάκια εδώ!

Επίσης πρέπει να αρχίσουμε και πάλι τα περσινά ωραία του στυλ, 2 έξοδοι για κλαμπ την εβδομάδα, και μετά, μία για μπουζούκια για να ερχόμαστε στα ίσια μας! :-Ρ

Απορία: Πόσα αμερικάνικα casual (αν και ακριβούτσικα :-Ρ ) εστιατόρια χωράνε στη Γλυφάδα;

Όλα του ίδιου στυλ;

Πόσα τσιζ να φάω;

Έχω βαρεθεί τα μπέργκερς των κάζουαλ-κυριλέ μαγαζιών!

Άσε που με εκνευρίζει πλέον το μπέργκερ με μαχαιροπίρουνα...

Η Γλυφάδα τελικά, πολύ μπιφτέκι ρε παιδί μου...

(Εξ από ανέκαθεν μπιφτεκούπολη! :D )

Δεύτερο σχόλιο: Είδα σε ένα από τα τρεντο - ρεστοράν αυτά απόψε, μία κοπελίτσα 14 με 16 χρονών, που φορούσε μπλουζάκι με τον Τσε Γκεβάρα.

Δεν μου έκανε αυτό εντύπωση όμως!

Εντύπωση μου έκανε η μπλούζα που εμπλούτιζε τα μαλλιά του Ερνέστο με στρασάκια...

(Αν και αμφιβάλω αν ξέρει το κοριτσάκι τι είναι αυτός που δείχνει η μπλούζα της...

Αν ήξερε μπορεί να μην το φορούσε...!!)

Σχόλιο τρίτο: Πρέπει να βρω που θα πάω για διακοπές, γιατί η Αθήνα δεν είναι για μπάνια...

Σχόλιο Τέταρτο: Το "πες μου που είσαι και τι κάνεις, τέλος", έχει γίνει απ'τις διασημότερες εκφράσεις! (μέχρι και σε τραγούδι το άκουσα...)

Σχόλιο Πέμπτο: Όσο ανώμαλο και αν ακούγεται, νομίζω θα μου λέιψει η ΑΣΟΕΕ το καλοκαίρι...

Σχόλιο Έκτο: Δεν βαριέστε να διαβάζετε τις βλακείες μου; (τον χρόνο σας σπαταλάτε... :-Ρ )

Σχόλιο Έβδομο: Ξεκινάνε οι εκπτώσεις σε λίγες μέρες...

Πάνω που είχα μαζέψει λεφτά, με βλέπω να τα δίνω πάλι...

Να πάρω και κανένα ρουχαλάκι βρε αδερφέ...!

Σχόλιο ... Μπα! Αυτά μόνο, τέλος! :-D

buzz it!

4 σχόλια:

#CaNdY# είπε...

egw proteinw na pas diakopes muthlinh na fas tis patates tou kur-Steliou... ;P gt an proteinw kapoion allo proorismo, polu fobamai oti 8a faw kraximo... ;) LOL!

Anorganwtos είπε...

Αντί να με προσκαλέσεις στο νησί σου, με στέλνεις στου διαόλου τη μάνα... xaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Μετά από μια ομολογουμένως επιτυχημένη εξεταστική περίοδο για τον Ανοργάνωτο, ο τελευταίος μπορεί να επιστρέψει στους χαλαρούς ρυθμούς του. Και θα κάνει όλα αυτά τα περίεργα (συνήθη για αυτόν) που κάνει συνήθως. Οπότε, ας του ευχηθούμε καλές διακοπές και καλή διασκέδαση. Το καλοκαίρι είναι ευάρεστη εποχή για business κάθε είδους, και εγώ θα επενδύσω το χρόνο μου εκεί.

Anorganwtos είπε...

Επίσης!
Καλές διακοπές και σε εσένα!!!
Και έχω υπόψην μου και κάτι μπίζνες...!!
;-)