Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

Ψώνια...

Πολυσήμαντη λέξη...

(Τα "περί ψώνιων" όμως, σε άλλη δημοσίευση...)

Χτες που λέτε, πήγα για ψώνια, εκμεταλλευόμενος τις εκπτώσεις!

Πήγα και "σήκωσα" τα μαγαζιά... (να δω πως θα σηκώσω το λογαριασμό μου...χαχα)

Πωωωω ρε φίλε, πόσο παράξενος είναι ο κόσμος; (και νόμιζα πως εγώ είμαι ανάποδος...)

Τελικά αυτές οι πωλήτριες είναι ήρωες...

Χτες ήταν ένας γέρος με μία γριά, ήθελε ο κύριος να πάρει κουστούμι από γνωστό μαγαζί...

Ο κύριος ήθελε, η κυρία διάλεγε...

"Όχι αυτό... Μα καλά δεν έχεις καθόλου γούστο; Εκείνο εκεί που σου έδειξα θα πάρεις..."

Μάγκας η γιαγιά...

Δεν άφησε και πολλά περιθώρια...

Αυτό μόνο, τέλος!!!

"Μα δεν είναι ίδιο με το άλλο που έχω;"

"Μόνο το μπλε σου πάει... Σιγά μην πάρεις γκρι... Είναι γεροντίστικο!" (Α, ρε ατίθασα νιάτα... χαχαχα)

"Μα..."

"Μίλησα."

Αναρωτιέμαι αν αυτή είναι η κατάληξη όλων των παντρεμένων...

Μακριάααααααααααααααααααααααα!!!

Ποτέ μου! χαχαχα

"Άλλα λόγια πέστε βρε παιδιά" που λένε!!!

Ήρωας και ο παππούς...

Μάλλον είχε τα λεφτά η γιαγιά...

χαχαχα

Περιττό να αναφέρω πως τελικά πήραν το μπλε κουστούμι...

Το ενέκρινε και ο γκέι μόδιστρος ("αχ πολύ σας πάει το χρωματάκι, μπράβο, πολύ καλή επιλογή...") και το πήρε ο παππούς...

Απλά.

Αμεσοδημοκρατικά... χαχαχα

Τελικά και οι εκπτώσεις έχουν πλάκα... :D

Μέχρι την επόμενη δημοσίευση, καλά να περνάτε!!!

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: