Σάββατο 28 Ιουλίου 2007

Αστρική προβολή

Διάβασα πριν λίγο τη δηοσίευση του Metal Lover, όπου αναφέρει σε κάποιο σημείο την αστρική προβολή και θυμήθηκα ένα περιστατικό που μου είχε αφηγηθεί μια φίλη μου....

Σηζητούσαμε για την αστρική προβολή...και συγκεκριμένα της έλεγα ότι " εγώ αυτά δεν τα πιστεύω" και μου αφηγήθηκε μια προσωπική της εμπειρία....

Η συγκεκριμένη κοπέλα είχε προβλήματα αϋπνιας (κάτι που εγώ δεν έχω με τίποτα...:$) και προσπαθούσε να "αδειάσει" το μυαλό της από κάθε σκέψη ώστε να την πάρει ο ύπνος...
Στην προσπάθειά της αυτή, βίωσε , άθελά της, μια αστρική προβολή!
Για δευτερόλεπτα, "βγήκε" έξω από το σώμα της και μπόρεσε να δει τον εαυτό της ξαπλωμένο στο κρεβάτι. Και είναι σχεδόν σίγουρη ότι αυτό που έζησε ήταν αστρική προβολή και όχι απλά ένα όνειρο, επειδή είδε και βιβλία ακουμπισμένα στο κρεβάτι της, τα οποία δε θυμόταν καν να τα έχει αφήσει πριν, και σε συγκεκριμένη μάλιστα θέση.

Προσωπικά, δε μπορώ να πω με σιγουριά αν η συγκεκριμένη εμπειρία ήταν αστρική προβολή, αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η ιστορία αυτή είναι αληθινή.

Πάνως, φαινόμενα σαν την αστρική προβολή είναι συναρπαστικά...και ίσως λίγο "τρομακτικά"....:)

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: