Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Wii - τιδα...

Πρόλογος: Ατάκα φίλης μου: "κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...Κάποια όμως αλλάζουν..."
Ναι, κάποια πράγματα, δεν αλλάζουν ποτέ!
Μπορεί να είμαι στο Πανεπιστήμιο, αλλά μέσα μου, είμαι πάντα παιδί και θέλω παιχνίδι! χαχα



Το ακούσαμε κι αυτό!

Νέα αρρώστια, με την ονομασία Wii - tis, για τους ανθρώπους που παίζουν πολύ ώρα, με το εκπληκτικό Wii...

Προβλήματα σε καρπούς, αγκώνες και τέτοιες ιστορίες...

Παραταύτα, η Ninty, συνεχίζει να πουλάει κονσόλες σαν τρελή και αν συνυπολογίσουμε και τις πωλήσεις του DS, που τείνουν στο άπειρο, δεν είναι δύσκολο να δικαιολογήσουμε την τεράστια άνοδο της τιμής της μετοχής της και πλέον βρίσκεται στις 10 ακριβότερες ιαπωνικές εταιρείες...

Αλλά, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα!

Όταν η εταιρεία λέει, πως σκοπός της είναι να διευρύνει την αγορά, το εννοεί...

Ποια καλύτερη απόδειξη, από εμάς τους ίδιους...

Ναι, παίζω Wii!

Πριν από κάποια χρόνια, επικρατούσε η άποψη, (βρώμικο μάρκετινγκ ανταγωνιστριών εταιρειών), πως τα Nintendo είναι για παιδιά, ενώ οι ιδιοκτήτες ντρέπονταν να πουν πως έχουν στην κατοχή τους την παιχνιδομηχανή...

Επίσης, είχαμε φτάσει σε ένα σημείο, όπου το PlayStation ήταν συνώνυμο του ηλεκτρονικού...

Ε, λοιπόν, αυτή η εποχή, πέρασε. Τέλος!

Και πέρασε, επειδή το Wii την έκανε να περάσει...

Θυμάμαι που όταν αγόρασα την κονσόλα, όλοι με δούλευαν... (απλά για την ιστορία, οι περισσότεροι αγοραστές των προϊόντων της Nintendo είναι άνω των 30 ετών)

Πλέον, μαζεύονται όλοι σπίτι μου για να παίξουμε...

Και είναι πολύ τραγικό σαν εικόνα:

Φανταστείτε φοιτητές, μαντραχαλάδες, να παίζουν "τένις" στο Wii και να κάνουν βουτιές με τους καναπέδες από πίσω...

Τραγικό, αλλά πολύ διασκεδαστικό!!! (και σίγουρα όσοι δεν έχουν αυτή την εμπειρία, αυτή τη στιγμή στραβομουτσουνιάζουν και λένε, μα καλά δεν ντρέπεται που το λέει; :Ρ )

Ακολουθεί προσωπικό μήνυμα:

Εσύ ο τριτοετής της ΑΣΟΕΕ, που με κέρδισες στο bowling του Wii Sports, μην νομίζεις πως το ξεχνάω... Απαράδεκτε...

buzz it!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φιλε ανο...κι εγω να θυμασαι τη σημερινη μερα θελω....Οντως το Wii σε πορωνει απιστευτα....εκτος αν μιλαμε για μενα που οταν παιζω ειμαι χαλαρος και κερδιζω με στυλ......χαχαχαχα

Ο τριτοετης απο την ΑΣΟΕΕ

Anorganwtos είπε...

Έχεις και θράσος... χαχαχαχα

Θα 'ρθει ο καιρόοοος...
:D

Ανώνυμος είπε...

To Wii είναι εκπληκτικό προϊόν, όχι μόνο παίζεις τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια αλλά έχεις και τα κανάλια περιεχομένου. Τον τελευταίο καιρό άνοίγω λιγότερο τον υπολογιστή μου μιας και σερφάρω από την τηλεοπτική οθόνη. Ναι δέχομαι πως υπάρχουν παιχνιδάρες στο 360 ειδικά αυτές με online multiplayer αλλά με το Mario Strikers έχω καεί στο online ποδοσφαιράκι στο Wii. Έχω 360 και Wii και νομίζω πως είναι ο καλύτερος συνδιασμός, παρόλα αυτά μόνο με το Wii μπορώ να παίζω με παρέα (ακόμη και με την κοπελιά μου που με έχει ξεφτυλίσει στο τέννις). Περιμένω το Wii Fit πως και πως νομίζω πως εκτός από το fitness θα βγουν παιχνίδια σαν τα tony hawk που θα χρησιμοποιούν την ζυγαριά για πραγματικές κινήσεις! Θέλω να δω πως θα παίζει το PRO Evo 2008 στο Wii, αν παίζεις και με τα πόδια νομίζω δεν θα γυρίσω στο 360 (το οποίο βρίσκεται δεύτερη φορά Γερμανία για σέρβις)

Anorganwtos είπε...

Wii fit + Wii Zapper...

Και τα δύο τα περιμένω σαν τρελός...

Resident Evil με "κανονική" καραμπίνα;

ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!